wtorek, 13 listopada 2012

Zrobieni w balona...

... czyli wyklejamy zwierzątka.
Zabawa dla malców, hmmm takich od dwóch lat w górę, dla przedszkolaków, a właściwie dla każdego.
Ja wiewiórkę, którą pokazuje na zdjęciu wykonałam z dwu letnim maluchem, no cóż wiele się dziecko nie napracowało, ale zaangażowałam je w pokazywanie, gdzie co mam przykleić, zawsze to jakaś pomoc:)
Prosta zabawa. Kolorowe balony, papier kolorowy, najlepiej samoprzylepny, bo kleje przeznaczone dla dzieci, na takiej gumie z balonika nie trzymają się zbyt dobrze, a poza tym łatwiej i szybciej nakleić oko czy nos  jak naklejkę, a nie babrać się w kleju, czy taśmie dwustronnej - to zostawmy sobie na inną okazję. Tnijmy proste formy, trójką, czy półkole może być uchem, koło-nosem, nie komplikujmy za bardzo. Do wiewiórki, jak widać, zrobiłam (zrobiliśmy ;) ) ogon z bibuły, taki jak tradycyjny łańcuch na choinkę.

Na zdjęciu wiewióra a do niej dołączam dwa projekty na inne zwierzątka (świnka i miś), dwa wystarczą, resztę dzieci same wymyślą:)  Będzie ZOO.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz